Tuesday, January 24, 2012

ျပန္လြတ္လာသည့္ ဒီဗြီဘီသတင္းေထာက္ ကုိ၀င္းေမာ္ႏွင့္ ေမးျမန္းခ်က္

ဒီဗြီဘီသတင္းေထာက္၊ ေရႊသံစဉ္ တီး၀ုိင္းေခါင္းေဆာင္
ကို၀င္းေမာ္

၂၀၀၇ ေရႊ၀ါေရာင္သံဃာလႈပ္ရွားမႈကို ဗီြဒီယိုနဲ့ မွတ္တမ္းတင္ခဲ့ၿပီး  ဒီမိုကရက္တစ္ျမန္မာ့အသံ (ဒီဗြီဘီ)ကို ေပးပို့ခဲ့တဲ့  ဂီတသမား ေရႊသံစဉ္ တီး၀ိဳင္းေခါင္းေဆာင္ ကို၀င္းေမာ္ဟာ ေထာင္ဒဏ္ ၁၇ ႏွစ္ ျပစ္ဒဏ္က်ခံေနရာက   ၿပီးခဲ့တဲ့ ဇန္န၀ါရီ ၁၃ ရက္မွာ ေက်ာက္ျဖဴေထာင္က ျပန္လည္ လြတ္ေျမာက္လာခဲ့ပါတယ္။
 
သူ့ရဲ့ ေထာင္တြင္း အေတြ႕အၾကံုေတြ၊ ယံုၾကည္ခ်က္ ခံယူခ်က္ေတြနဲ့ ပတ္သက္ၿပီး ဆက္သြယ္ ေမးျမန္းထားပါတယ္။

ပထမဆုံးအေနနဲ့ ကို၀င္းေမာ္ စအဖမ္းခံရတဲ့အခ်ိန္ ၂၀၀၇ နုိ၀င္ဘာ ၂၇ ရက္ေန့ ထင္တယ္။ အဲဒီေန့မွာ ဘယ္ေနရာမွာ ဘယ္လို အဖမ္းခံရတယ္ဆုိတာကို ေျပာျပေပးပါလား။

“က်ေနာ္အဖမ္းခံရတာ Moon Bakery လက္ဖက္ရည္ဆုိင္မွာ အဖမ္းခံရတာပါ။ ၿမို့ထဲက ဆူးေလဘုရားလမ္းမွာ စရဖ ကလူေတြ၊ နာမည္ေတြေတာ့ မသိေတာ့ဘူး။”
  
ေနာက္ေတာ့ ဘယ္ကိုေခၚသြားလဲ။

“၉ မိုင္လို့ ၾကားတယ္။ ေသခ်ာ မသိရဘူး။ မ်က္စိေတြဘာေတြ ပိတ္ၿပီးေတာ့ ေခၚသြားတာ။”


အဲဒီမွာ စစ္ေၾကာေရး ရုိက္ႏွက္တာေတြ ညႇဉ္းပန္းႏွိပ္စက္တာေတြ ရွိပါသလား။

“ႀကီးႀကီးမားမားေတာ့ မရွိဘူးဆုိေပမယ့္ နည္းနည္းေတာ့ ရွိတယ္။ အဖဲြ႕အစည္း ေပါင္းစုံ စစ္တာကို၊ က်ေနာ့္ကို အက္စ္ဘီက ထင္တယ္။ တခ်ိဳ့အေျဖေလးေတြ သူတုိ့လုိခ်င္တာ မေပးလုိ့ဆုိၿပီး ေခါင္းကို လက္သီးနဲ့ ထုိးတာေတာ့ ရွိတယ္။ တျခား က်ေနာ့္ထက္ ဆုိးတဲ့လူေတြေတာ့ ရွိေသးတယ္။ ဥပမာ ကိုမင္းကိုနုိင္ရဲ့ ညီ ကိုမ်ိဳးေအာင္နုိ္င္တုိ့ ဘာတုိ့ဆုိရင္ လက္ေမာင္း ႏွစ္ဖက္လုံးျပုတ္ၿပီး အင္းစိန္ေထာင္ကို ေရာက္လာတာ။ အဲလိုမ်ိဳးေတြေတာ့ ရွိတယ္။”

ေနာက္ေတာ့ သံတဲြေထာင္ကို ေရာက္သြားၿပီးမွ ေက်ာက္ျဖဴေထာင္ကို ေရာက္သြားလား။

“ဟုတ္တယ္။ အဲဒီမွာ အမိန့္ခ်ၿပီးေတာ့ ေထာင္ကိုျပန္မပုိ့ဘဲ သံတဲြကိုပုိ့တယ္။ သံတဲြကေန ၀န္ထမ္းေတြ၊ အရာရွိေတြ အေျပာင္းအလဲျဖစ္ၿပီး က်ေနာ္တုိ့ ၅ ေယာက္ အုပ္စုကို ေထာင္ေတြ ခဲြၿပီး ပို့လုိက္တယ္။ တခ်ိဳ့က ဘူးသီးေတာင္ေထာင္၊ တခ်ိဳ့က စစ္ေတြ ေရာက္တယ္။ က်ေနာ္က ေက်ာက္ျဖဴကို ေရာက္တယ္။”

ဘယ္သူေတြနဲ့ အဓိက အနီးကပ္ေနခဲ့ရလဲ။

“သံတဲြမွာဆုိရင္ မ်ိဳးရန္ေနာင္သိမ္း (အခုေဗဒါေဖာင္းေဒးရွင္း)နဲ့ တခန္းတည္း အတူေနခဲ့ရတယ္။ ဟုိဘက္ခန္းမွာဆုိရင္ စမ္းေခ်ာင္း ကိုကိုႀကီး၊ ေငြၾကာယံ ဆြမ္းစားေက်ာင္း ဆရာေတာ္ဦးဇာနိယနဲ့ ေနခဲ့ရတယ္။ ဒါက သံတဲြမွာေပါ့။ ေက်ာက္ျဖဴေရာက္ေတာ့ ေဇာ္ထက္ကုိကို၊ ေဇာ္မင္း (ခ) ေဘာင္းေဘာင္း၊ ေနာက္ ဦးစိုိင္းလွေအာင္ (ရွမ္းျပည္) က ၇၉ ႏွစ္ က်တဲ့ လူေပါ့။ သူတုိ့နဲ့ အတူတူ ေနခဲ့ရတယ္။ လြတ္ေတာ့လည္း အတူတူ လြတ္လာတယ္။”

သူတုိ့နဲ့ အတူေနခဲ့ရတဲ့အခ်ိန္မွာ အစ္ကိုအေနနဲ့ အမွတ္တရ တခုေလာက္ ေပးလုိ့ရမလား။

“ေကာင္းတာ ေျပာရမယ္ဆုိရင္ေတာ့ သံတဲြေထာင္မွာ က်ေနာ္နဲ့ ဆရာႀကီး ဦးျမင္လြင္နဲ့က ၁၀ ရက္စခန္းေတြ စၿပီးလုပ္ေပးခဲ့တယ္။ ေထာင္ပို္င္နဲ့ညႇိၿပီးေတာ့ ေထာင္ထဲမွာ တျခားအက်ဉ္းသား ရာဇ၀တ္မႈသမားမ်ားပါ ဖတ္လို့ရေအာင္ စာအုပ္ေတြ လႉေပးခဲ့တယ္။ တရားစခန္းေတြ စၿပီးဖြင့္ေပးခဲ့တယ္။ ေကာင္းတာေလးေတြ လုပ္ျဖစ္ခဲ့တယ္။ က်ေနာ္တုိ့ ေရာက္တုန္း က်ေနာ္တုိ့ထဲကေန ကိုေဇယ်ာဦးတုိ့ဆုိတာ ဗကသကုိ အဂၤလိပ္စာ သင္ေပးမႈနဲ့ က်တဲ့ ဂ်ာနယ္လစ္ေတြ ရွိတယ္။ သူတုိ့ေတြနဲ့ က်ေနာ္တုိ့နဲ့ ညႇိၿပီးေတာ့ အက်ဉ္းသားေတြကုိ အဂၤလိပ္စာ သင္ေပးတာ၊ ကြန္ပ်ူတာသင္ေပးတာ။ အဲဒါမ်ိဳးေတြ ေနာက္ဆုံး ရာဇ၀တ္မႈနဲ့က်တဲ့ အက်ဉ္းသားေတြ အတြက္ဆုိ `အ´သုံးလုံး သင္ေပးဖုိ့ ေက်ာင္းေလးေတြ ဖြင့္ေပးဖုိ့ေတြ က်ေနာ္တုိ့နဲ့ ေထာင္ပုိင္ႀကီးနဲ့ အဲဒီေထာင္ပို္င္ တာ၀န္ခံအရာရွိက ေကာင္းေတာ့ ညႇိၿပီးေတာ့ ေထာင္တြင္း တုိးတက္ေရးေတာ့ အမ်ားႀကီး လုပ္ေပးျဖစ္ခဲ့တယ္။ အဲဒါေတာ့ သံတဲြေထာင္ေပါ့။”

၉၆ ခု နုိ၀င္ဘာလက က်တုန္းက ထက္စာရင္ အခုတႀကိမ္ က်တာက ေတာ္ေတာ္ေျပာင္းလဲ ကြာျခားသြားၿပီလုိ့ ေျပာလို့ရၿပီေပါ့။

“ဒါကေတာ့ ေျပာလုိ့ရပါတယ္။ ေျပာလုိ့ရတယ္ဆုိတာက  အစိုးရဘက္က သူတုိ့ဘာသူတုိ့ ေျပာင္းလဲခ်င္လုိ့ ေျပာင္းလဲလာတာေတြ ဘာေတြလည္း ရွိေကာင္းရွိမယ္။ သို့ေသာ္ ၉၆ ခုႏွစ္မွာ ေတာ္ေတာ္ ဆုိးေသးတယ္။ နုိင္ငံေရး အက်ဉ္းသားက ေထာင္ထဲေတြမွာ အရုိက္အႏွက္ေတြ ခံေနရတယ္။ ညႇဉ္းပန္း ႏွိပ္စက္ခံေနရတာ က်ေနာ္တုိ့ မ်က္စိေရွ့တင္။ ၉၉ ခုႏွစ္ေလာက္ကစၿပီး အို္င္စီအာစီက ေထာင္ေတြထဲကို ၀င္ခြင့္ရၿပီးေနာက္ပို္င္းမွာ တျဖည္းျဖည္း တုိးတက္လာတယ္။ ဥပမာ မိလႅာစနစ္၊ က်န္းမာေရးစနစ္၊ ေဆး၀ါးကုသမႈ စနစ္ အကုန္လုံးပါပဲ။ အစစအရာရာပဲ။ အရင္ ၉၆ တုန္းက က်ေနာ္တုိ့ ေထာင္ထဲ ေရာက္တုန္းက ဘုရားစာအုပ္ေတာင္ မဖတ္ရဘူး။ စာအုပ္နဲ့ ပတ္သက္ရင္ ဘာစာအုပ္မွ မဖတ္ရဘူး။ ဘာစာရြက္၊ ဘာေဘာလ္ပင္မွ မကုိင္ရဘူး။ ဘာမွရွိလို့ မရဘူး။”

ကို၀င္းေမာ္ ပထမအႀကိမ္ ေထာင္က်တုန္းက ကိုမြန္းေအာင္ဆုိတဲ့ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးတုိ္က္ပဲြ သီခ်င္းေခြမွာပါတဲ့ `ဧည့္ဆုိး´ သီခ်င္း၊ ေနာက္ ေအေအပီပီက ေနာက္ဆုံးထုတ္ခဲ့တဲ့ `ခ်ယ္ရီ´ သီခ်င္းတုိ့ ေထာင္ထဲမွာ ဖန္တီးျဖစ္ခဲ့တယ္။ အခုေကာ အဲဒီလုိ သီခ်င္းမ်ိဳးေကာ ေထာင္ထဲမွာ ေရးျဖစ္ခဲ့လား။

“ေရးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ပထမ တေခါက္တုန္းကေတာ့ ဂစ္တာေတြ ဘာေတြ သိပ္အဆင္မေျပဘူး။ ကိုယ့္ဘာကုိယ္ လုပ္ရတာ။ ဒီတေခါက္ေတာ့ တာ၀န္ခံ အရာရွိေတြကို တင္ျပၿပီးေတာ့ သံတဲြမွာ ဂစ္တာေတြ ဘာေတြပါ ေတာင္းခြင့္ရတယ္။ ေထာင္ပုိင္ကိုယ္တုိင္က ဂစ္တာ၀ယ္ေပးတယ္။ ၿပီးေတာ့ ကိုယ့္ရဲ့ ဘ၀တူ အက်ဉ္းသားေတြကို ျပန္သင္ေပးခြင့္ ရခဲ့တယ္။ အဲဒီမွာ ဂစ္တာေလးရွိေတာ့ ပိုေရးျဖစ္တာေပါ့။”

ဘယ္သီခ်င္းလဲ။ နာမည္ေလး ေျပာျပေပးလုိ့ ရမလား။

“က်ေနာ္ ဒီတေခါက္ we shall over come ဆိုတာ မာတင္လူသာကင္းကုိ ဂုဏ္ျပုထားတဲ့ သီခ်င္းေလးရွိတယ္ မူရင္း။ အဲဒါေလးကို ဘာသာျပန္ၿပီးေတာ့ ျမန္မာမႈျပုခဲ့တယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တုိ့ ေတာင္ငူမွာတုန္းက Freedom from Fear ဆိုတာကို ေက်ာင္းသားေလးေတြ ၂ ေယာက္၊ ၃ ေယာက္ေလာက္ ေပါင္းေရးထားတာ ရွိတယ္ အဂၤလိပ္လို။ အဲဒါကို ဒီတေခါက္ အထဲထဲ က်မွပဲ ျမန္မာမႈေလး ျပန္ျပုၿပီးေတာ့ ေရးစပ္ခဲ့တယ္။ ဆုိလိုတာက ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ့ Freedom from Fear ကို မွီျငမ္းထားတာ။ ရွင္သန္လြတ္ေျမာက္ျခင္းလို့ ေပးထားတယ္။ ဒီဗီြဘီက ၂၀၀၇ တုန္းက ေတာက္ေလွ်ာက္လႊင့္ေနတဲ့ ေကာ္နီ သီခ်င္းကလည္း ေတာင္ငူမွာ ေရးခဲ့တာ။ အဲဒါေတြအားလုံးက ျပန္ထြက္မွ အကုန္လုံး အေခ်ာလုပ္မွာေလ။ ပထမ ဒီမုိဗားရွင္းေတြပဲ ေပးထားတာေတြက တခ်ိဳ့သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြေတြက တင္ေပးတာ ေပး။ ေဖ့စ္ဘုတ္ေပၚ တင္ေပးတာတင္၊ သတင္းဌာနေတြ ပုိ့တာပို့၊ အဲလို လုပ္ေပးၾကတယ္။”

ဂီတာသမား တေယာက္ကေန စစ္အာဏာရွင္ ဆန့္က်င္တဲ့ ေတာ္လွန္ေရးသမားတေယာက္ ျဖစ္ခဲ့တယ္။ ေနာက္ ဗီြဒီယုိ သတင္းသမား အျဖစ္ ပတ္သက္ၿပီး ေထာင္ေတြက်ခဲ့တယ္။ ဘာေၾကာင့္ ဒီလိုမ်ိဳး အေျပာင္းအလဲေတြ ျဖစ္ခဲ့ရတာလဲ ခင္ဗ်ာ။

“တုိတိုေလး ေျပာရင္ေတာ့ နုိင္ငံသားတုိင္းက ဒီမုိကေရစီမွာ တာ၀န္ရွိၾကတာပဲေလ။ ဘယ္သူမဆုိေပါ့။ အဲဒီမွာ က်ေနာ္တုိ့ ဂီတာသမား တေယာက္မွာလည္း တာ၀န္ရွိတာပဲ။ က်ေနာ္တုိ့ဆုိ ဒီဟာႀကီးကို ရဖုိ့ေတာင္းဆုိမယ္၊ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ၾကမယ္။ ေတာ္လွန္ေရးေတြလုပ္ၾက၊ အဲဒါေၾကာင့္ ဒီအသီးအပြင့္ေတြက  ေနာင္တခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တုိ့ သားစဉ္ေျမးဆက္ ခံစားရမွာေလ။ လူတုိင္းမွာ တာ၀န္ရွိတာေပါ့။ အဲဒီအတြက္ပါ။ ဒါကေတာ့ တုိဳတိုေလး ေျပာလိုက္တာေပါ့။ က်ေနာ္တုိ့ ကိုးကြယ္တဲ့ ရတနာသုံးပါးကို ဦးထိပ္ထားတဲ့ သံဃာေတာ္ေတြကို လမ္းမေပၚမွာ ရက္ရက္စက္စက္ လုပ္ေနတာေတြကို က်ေနာ္တုိ့ ျမင္ရတဲ့အခါမွာ ဒါေတြက်ေတာ့လည္း မခံစားနုိ္င္ဘူး။ ဒီအတြက္ က်ေနာ္တုိ့ မီဒီယာအေနနဲ့ ၀င္ေရာက္ ပါ၀င္ၿပီးေတာ့ ဒီဗီြဘီကို သတင္းေတြေပးပုိ့တယ္။ ဒါက ကမ႓ာ့မိသားစုႀကီးကုိ သိေစခ်င္လို့ က်ေနာ္တို့ လုပ္ေနၾကတာ။ က်ေနာ္တုိ့ေတြက သတင္းေထာက္သက္သက္ လုပ္ေနတာ မဟုတ္ဘူး။ က်ေနာ္တုိ့က နုိ္င္ငံအတြက္ တာ၀န္တခု ထမ္းေဆာင္ၾကမယ္လို့ လုပ္ၾကတာ။ ပုိဆုိးတာက ရတနာသုံးပါးထဲက တပါးကုိ ရက္ရက္စက္စက္ ေခ်မႈန္းတာႀကီးကို က်ေနာ္တုိ့ မၾကည့္ရက္ဘူး။ က်ေနာ္တုိ့ဆုိ ဗီြဒီယုိ တည္းျဖတ္လုပ္ရင္းနဲ့ မ်က္ရည္ေတာင္က်တယ္။ အဲဒီအေၾကာင္းေတြ သမီးကို ေျပာျပေတာ့ သမီးရဲ့ သမၼတႀကီးထံ အိတ္ဖြင့္ေပးစာထဲမွာ အဲဒီအေၾကာင္းေလးေတြ ပါလာပါတယ္။”

အစ္ကို ေပးပုိ့ခဲ့တဲ့ မွတ္တမ္းေတြနဲ့ပဲ ဘားမားဘီေဂ် ရုပ္ရွင္မွတ္တမ္းဆုိၿပီး ကမ႓ာမွာ ေတာ္ေတာ္ ေအာင္ျမင္ခဲ့တယ္။ ေအာ္စကာ ေနာက္ဆုံးစကာတင္ အဆင့္ေတာင္မွ ပါခဲ့တယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း အစ္ကိုအေနနဲ့ ေထာင္ဒဏ္ေတြပိုၿပီး အျပစ္ေပးခံရတာလည္း ၾကားရတယ္။ ဒီအေပၚမွာ အစ္ကိုအေနနဲ့ ဘယ္လိုမ်ိဳး ခံစားခဲ့ရလဲခင္ဗ်။ ဒီရုပ္ရွင္နဲ့ ပတ္သက္ၿပီး အစ္ကုိရဲ့ ပါ၀င္ပတ္သက္ခဲ့တဲ့ အခန္းက႑။

“အဲဒီတုန္းက က်ေနာ္တုိ့က ဒီဗီြဘီအတြက္ ျပည္တြင္းမွာရွိတဲ့ လူေတြ ရုိက္ၾကတဲ့အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တုိ့လူငယ္ေတြ အုပ္စုေလးေတြ ရွိတယ္။ အကုန္ ရုိ္က္ၾကတယ္။ က်ေနာ္တုိ့ ကတ္ေတြက ရန္ကုန္မွာေတာ့ အမ်ားဆုံးေပါ့။ ေနရာေလးေတြ တာ၀န္ခဲြၿပီး ယူၾကတယ္။ ၿမို့ထဲဆူးေလမွာ ဂ်ပန္ႀကီး သတင္းေထာက္ အပစ္ခံရတဲ့ ကတ္က ကိုေအာင္ႀကီးတုိ့၊ အဲလိုမ်ိဳးေပါ့။ က်ေနာ္က ဘုရားေပၚမွာ တာ၀န္ယူထားတယ္။ တခ်ိဳ့ေတြက ေငြၾကာယံဘက္၊ အဲလိုေပါ့။ ျဖစ္ေနတဲ့ ေနရာေတြမွာ လူစုေတြခဲြၿပီး လုပ္ၾကေတာ့ အစိတ္အပို္င္းေတြ အားလုံးက တနည္းတဖုံနဲ့ေတာ့ အဲဒီကတ္ေတြ အားလုံးကေတာ့ ျပန္သုံးထားၾကတယ္။ ဆုိလုိတာက အဲဒီအတြက္က တုိ္င္းျပည္အတြက္ လုပ္ၾကတာပဲေလ။ အဓိကေတာ့ စစ္အစိုးရေတြရဲ့ မတရား လုပ္ရပ္ေတြကို ကမ႓ာ့မိသားစုႀကီး သိေအာင္ လုပ္ၾကတာပဲ ဆုိေတာ့ ေကာင္းပါတယ္။ ေအာင္ျမင္သြားတယ္ဆုိတာ က်ေနာ္တုိ့လည္း ေက်နပ္တာေပါ့။ က်ေနာ္တုိ့ကို ႏွစ္ ထပ္တုိးတာတို့၊ နုိင္ငံေတာ္အစိုးရကေန က်ေနာ္တုိ့ကို ပိုၿပီိးအၿငိုးေတြ ႀကီးသြားတာတုိ့ ဒါေတြကေတာ့ ျဖစ္လာလည္း မတတ္နုိ္င္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တုိ့ ဒီမွာ ဒီလို ရက္ရက္စက္စက္ က်ူးလြန္မႈႀကီး တခုက ျဖစ္ခဲ့တယ္ဆုိတာ ကမ႓ာ့မိသားစုႀကီး သိဖုိ့ေတာ့ အေရးႀကီးတယ္ေလ။ အဲဒါႀကီး သိသြားတယ္ဆုိရင္ က်ေနာ္တုိ့ တာ၀န္ေက်တယ္လို့ အဲလိုခံစားရတယ္။”

ေနာက္ဆုံး က်ေနာ္ေမးခ်င္တာက ကို၀င္းေမာ္အေနနဲ့ ေရွ့ဆက္ၿပီးေတာ့ ဘာလုပ္သြားမလဲ။ ဂီတသမားအျဖစ္ပဲ ဆက္လက္ ရပ္တည္သြားမလား။ ေရႊသံစဉ္ တီး၀ဳိင္းကုိပဲ ျပန္ၿပီးေတာ့ ထူေထာင္သြားမလား။ ဒါမွမဟုတ္ရင္ ဗီြဒီယုိ သတင္းေထာက္အျဖစ္ ရပ္သြားမလား။

“အဓိကေတာ့ က်ေနာ္တုိ့ ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္က ဂီတပဲေလ။ ဂီတကို ဆက္လုပ္မွာပါ။ ဒါေပမယ့္ ဟိုးကတည္းက ေအာင္ျမင္ခဲ့တဲ့ အလကၤာဆုိၿပီးေတာ့ က်ေနာ္ တီးခဲ့ေသးတာကို၊ ပထမအႀကိမ္ ျပန္လြတ္လာေတာ့။ ေရႊသံစဉ္နာမည္ကို သုံးခြင့္မေပးဘူး။ အဲဒီအတြက္ အလကၤာဆုိၿပီး ေထာင္ခဲ့တာ။ ခုေတာ့ ေတာ္ေတာ္ ပြင့္လင္းလာၿပီဆုိေတာ့ က်ေနာ္တုိ့ ေရႊသံစဉ္နာမည္နဲ့ ျပန္သုံးဖုိ့ နုိင္ငံေရးေလာကက သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြေတြေကာ၊ ဂီတေလာကက မိတ္ေဆြေတြ အားလုံးက တုိက္တြန္းၾကတဲ့အတြက္ အခု ေရႊသံစဉ္နာမည္နဲ့ လာမယ့္ ၂ ရက္ေန့လား၊ ၄ ရက္ေန့လား မသိဘူး။ ေမွ်ာ္စင္က်ြန္းမွာ မျဖဴျဖဴသင္းရဲ့ ေအအုိင္ဒီအက္စ္ ရန္ပုံေငြပဲြကေနစၿပီးေတာ့ ေရႊသံစဉ္နာမည္နဲ့ ျပန္တီးဖုိ့ လုပ္ထားတယ္။ ဂီတေတာ့ အဓိက နံပါတ္တစ္ေပါ့။ က်န္တာေတာ့ ခဏနည္းနည္းေလး နားခ်င္ေသးတယ္။ မိသားစုနဲ့ နားခ်င္ေသးတယ္။ က်ေနာ့္အေဖဆုိရင္ အသက္ ၈၉ ႏွစ္ရွိၿပီ။ က်ေနာ့္မိဘေတြနဲ့ မိသားစုနဲ့ ခဏေနြးေနြးေထြးေထြး။ သားသမီးေတြနဲ့ ဆုိရင္လည္း ပထမအႀကိမ္၊ ဒုတိယအႀကိမ္ ၂ ႀကိမ္လုံးမွာ ၁၀ ႏွစ္ေလာက္ ခဲြခြာေနခဲ့ရတာဆုိေတာ့ သူတုိ့နားမွာ ခဏေလာက္ေတာ့ ေနေပးခ်င္တယ္။”(DVB)

No comments:

Post a Comment